Podívejte se na nejčastější dotazy našich zákazníků. Nenašli jste zde odpověď na svoji otázku? Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@mamehracky.cz.
Vyhledat
Nenašli jste to? Použijte vyhledávání nebo nám napište na info@mamehracky.cz
Doprava a Platba
Jaké máte způsoby doručení?
Po České republice doručujeme prostřednictvím společnosti GLS nebo přes Zásilkovnu.
Zásilkovna (výdejní místo) - 59 Kč
PPL Parcelshop (výdejní místo) - 59 Kč
PPL - doručení na adresu - 89 Kč
DPD - nadrozměrné balíčky - doručení na adresu - 599 Kč (elektrická autíčka a vozidla)
Dodací doba je od 2 do 4 pracovních dnů.
Jaké jsou možné způsoby platby?
Nabízíme následující způsoby platby:
Platební brána - zdarma
Bankovním převodem - zdarma
Dobírkou - doplatek 49 Kč
*Za zboží platíte pomocí zabezpečené platební brány vaší platební kartou. Platební bránu provozuje společnost: Stripe Inc.
Jsou všechny produkty skladem?
Ano, všechny produkty z naší nabídky máme skladem.
Produkty
Jakou záruku na produkty poskytujete?
Na všechny hračky poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců od data nákupu. Záruka se vztahuje na vady materiálu a výrobní vady, které se projeví při běžném používání.
Jsou vaše hračky certifikované?
Ano, všechny naše hračky mají požadované certifikáty a splňují přísné bezpečnostní normy. Každá hračka v našem e-shopu prošla důkladným testováním.
Co znamená označení CE?
Značka CE potvrzuje, že hračka splňuje všechny evropské bezpečnostní, zdravotní a ekologické normy. Je to záruka, že hračka prošla nezávislým testováním a je bezpečná pro děti.
Vrácení, výměna a reklamace
Jak mohu vyměnit produkt?
Chcete-li vyměnit produkt za jinou velikost, barvu nebo model, vyplňte formulář pro výměnu. Uveďte, za jaký produkt si přejete zboží vyměnit. DŮLEŽITÉ: Neposílejte zboží hned - vyčkejte na naše potvrzení a instrukce k výměně. Produkt musí být nepoužitý, v původním obalu a se všemi visačkami. Na výměnu máte 30 dnů od nákupu.
Produkt můžete vrátit do 14 dnů od obdržení. Vyplňte formulář níže, důkladně zabalte zboží a odešlete ho společně s fakturou (nebo číslem objednávky) na adresu: Shipmall s.r.o. (Zustalo), Areál Elite, Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí.
Pokud je produkt vadný nebo poškozený, vyplňte prosím reklamační formulář níže. Pošlete fotografie vady a popis problému na e-mail info@mamehracky.cz. Vyčkejte na naši odpověď - běžně se ozveme do 5 pracovních dnů s návrhem řešení. Na celkové vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů. Produkt odesílejte až po našem vyjádření.