Doprava a Platba

Jaké máte způsoby doručení?

Po České republice doručujeme prostřednictvím společnosti GLS nebo přes Zásilkovnu.

  • GLS - 89 Kč
  • Zásilkovna - 59 Kč

Dodací doba je od 2 do 4 pracovních dnů.

Jaké jsou možné způsoby platby?

Nabízíme následující způsoby platby:

  • Platební brána (Stripe) - zdarma
  • Bankovním převodem - zdarma
  • Dobírkou - doplatek 39 Kč

*Za zboží platíte pomocí zabezpečené platební brány vaší platební kartou. Platební bránu provozuje společnost: Stripe Inc.

Jsou všechny produkty skladem?

Ano, všechny produkty z naší nabídky máme skladem.

Produkty

Jakou záruku na produkty poskytujete?

Na všechny hračky poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců od data nákupu. Záruka se vztahuje na vady materiálu a výrobní vady, které se projeví při běžném používání.

Jsou vaše hračky certifikované?

Ano, všechny naše hračky mají požadované certifikáty a splňují přísné bezpečnostní normy. Každá hračka v našem e-shopu prošla důkladným testováním.

Co znamená označení CE?

Značka CE potvrzuje, že hračka splňuje všechny evropské bezpečnostní, zdravotní a ekologické normy. Je to záruka, že hračka prošla nezávislým testováním a je bezpečná pro děti.

Vrácení, výměna a reklamace

Jak mohu vyměnit produkt?

Pokud si přejete produkt vyměnit, vyplňte formulář, na který odkazuje tlačítko níže. Ozveme se vám do 5 pracovních dnů a dohodneme s vámi podrobnosti výměny.

Výměnu zdarma máte možnost uplatnit do 30 dnů od doručení objednávky. V takovém případě zajistíme vyzvednutí produktu z vaší adresy a doručíme vám produkt nový. Jestliže uplatňujete výměnu zdarma, nesmí produkt nést stopy nošení a používání. Pro více informací prosím navštivte Podmínky odstoupení od kupní smlouvy.

Jak mohu odstoupit od smlouvy?

Batoh můžete vrátit do 14 dnů od jeho obdržení. Při vrácení postupujte následovně:

  1. Vyplňte formulář a odešlete batoh na adresu níže společně s fakturou.
  2. Shipmall s.r.o. (Zustalo) - Areál Elite
    Vrchlického 323
    517 21 Týniště nad Orlicí

V případě zájmu o více informací prosím navštivte Podmínky odstoupení od kupní smlouvy.

Jak mohu batoh reklamovat?

V MaMe si zakládáme na prémiové kvalitě našich produktů a jejich dlouhé životnosti. I tak ale může nastat situace, kdy budete potřebovat svůj batoh reklamovat. V takovém případě prosím vyplňte reklamační formulář a my se vám v pracovní den do 5 pracovních dnů ozveme s návrhem řešení.
Více informací můžete najít v našem Reklamačním řádu.


Nepomohlo to? Napište nám.


Máte ještě otázky?
Nebojte se zeptat!