Doprava a Platba

Jaké máte způsoby doručení?

Po České republice doručujeme prostřednictvím společnosti DPD, PPL a Zásilkovou.

  • Zásilkovna (výdejní místo) - 59 Kč
  • PPL Parcelshop (výdejní místo) - 59 Kč
  • PPL - doručení na adresu - 89 Kč
  • DPD - nadrozměrné balíčky - doručení na adresu - 599 Kč (elektrická autíčka a vozidla)

Dodací doba je od 2 do 4 pracovních dnů.

Jaké jsou možné způsoby platby?

Nabízíme následující způsoby platby:

  • Platební brána - zdarma
  • Bankovním převodem - zdarma
  • Dobírkou - doplatek 49 Kč

*Za zboží platíte pomocí zabezpečené platební brány vaší platební kartou. Platební bránu provozuje společnost: Stripe Inc.

Jsou všechny produkty skladem?

Ano, všechny produkty z naší nabídky máme skladem.

Produkty

Jakou záruku na produkty poskytujete?

Na všechny hračky poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců od data nákupu. Záruka se vztahuje na vady materiálu a výrobní vady, které se projeví při běžném používání.

Jsou vaše hračky certifikované?

Ano, všechny naše hračky mají požadované certifikáty a splňují přísné bezpečnostní normy. Každá hračka v našem e-shopu prošla důkladným testováním.

Co znamená označení CE?

Značka CE potvrzuje, že hračka splňuje všechny evropské bezpečnostní, zdravotní a ekologické normy. Je to záruka, že hračka prošla nezávislým testováním a je bezpečná pro děti.

Vrácení, výměna a reklamace

Jak mohu vyměnit produkt?

Chcete-li vyměnit produkt za jinou velikost, barvu nebo model, vyplňte formulář pro výměnu. Uveďte, za jaký produkt si přejete zboží vyměnit. DŮLEŽITÉ: Neposílejte zboží hned - vyčkejte na naše potvrzení a instrukce k výměně. Produkt musí být nepoužitý, v původním obalu a se všemi visačkami. Na výměnu máte 30 dnů od nákupu.

Jak mohu odstoupit od smlouvy?

Produkt můžete vrátit do 14 dnů od obdržení. Vyplňte formulář níže, důkladně zabalte zboží a odešlete ho společně s fakturou (nebo číslem objednávky) na adresu fulfillment skladu: Shipmall s.r.o. (MaMe hračky), Areál Elite, Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí.

Jak mohu produkt reklamovat?

Pokud je produkt vadný nebo poškozený, vyplňte prosím reklamační formulář níže. Pošlete fotografie vady a popis problému na e-mail info@mamehracky.cz. Vyčkejte na naši odpověď - běžně se ozveme do 5 pracovních dnů s návrhem řešení. Na celkové vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů. Produkt odesílejte až po našem vyjádření.


Nepomohlo to? Napište nám.


Máte ještě otázky?
Nebojte se zeptat!